Thursday, February 25, 2016

Sista Smörjelsen

   Idag har jag varit på min första "sista smörjelse" (alltså ett repetitionstillfälle inför studentskrivningarna) och den här gången gällde det hälsokunskap. Jag har också lyckats plocka in 3,5 timmar plugg, en halvtimmes bokläsande, har hjälpt min mamma lite med olika saker här hemma, och skjutsat mina småsyskon. Puh!
   Något jag inte hunnit med idag än, är att få frisk luft och träna/motionera. Funderar på att plocka in en halvtimmes promenad i det mysiga kvällsmörkret innan det blir dags för att kolla tv tillsammans med familjen (lite av en familjetradition att se på tv tillsammans mellan 8-9 på vardagskvällarna) och den repetition jag sätter in innan jag blir för trött för att plugga.
   Mitt liv just nu är verkligen packat till max. Det finns så mycket att göra att jag ibland inte fattar att jag faktiskt räcker till på alla håll och kanter! Jag ligger säkert efter med någonting, bara för att jag glömt bort det i villervallan...
   Nåja, det klarnar väl så småningom. Ska försöka komma iväg ut på en liten miniatyrpromenad nu, så får jag andas lite frisk luft idag också! Ha en riktigt trevlig kväll, alla läsare :*
Kramar från Österbotten!
(Throwback bild på mitt bruna hår!)

No comments:

Post a Comment