Sunday, February 21, 2016

Vad hände med den gamla bloggen?

   Detta är en fråga jag har fått en hel del de senaste dagarna, så jag tänkte jag skulle förklara allt det här för er, så att alla är medvetna om det. Om ni inte läst den gamla bloggen, behöver ni inte läsa det här inlägget...
   Sanningen är att den gamla bloggen togs ner av Blogger, på grund av olämpligt material på bloggen. Jag blev anklagad för phishing, vilket ni som läste den gamla bloggen vet att är alldeles löjligt. Jag har inte kunskapen som krävs för att driva någonting sådant, och ni som läste bloggen vet ju att det inte fanns något material som ens liknade det på min blogg... Jag blev förstås väldigt ledsen, för som ni vet betyder bloggandet väldigt mycket för mig.
   Men nåja, den är i alla fall borta nu, så den här bloggen är alltså en färsk start. Jag vill släppa den gamla bloggen så snabbt som möjligt, och har gått vidare till den här.
   Som sista punkt i det här inlägget: Jag vill tacka för er support för den nya bloggen, verkligen härligt av er att ge så mycket stöd redan från början. Som sagt: mitt bloggande betyder verkligen massor för mig, och ert stöd betyder minst lika mycket!
   Kramar från Österbotten!

No comments:

Post a Comment