Friday, July 1, 2016

Min studieplats!

Bildresultat för åbo akademi logoJag fick äntligen veta om jag har kommit in på universitet, och svaret är... Ja! Jag kommer att börja studera biologi vid Åbo Akademi till hösten! Jag känner mig så exalterad och stolt, och jag ser verkligen fram emot att få flytta och få börja på nästa kapitel av mitt liv: universitetslivet! Jag tycker det ska bli enormt spännande att få träffa nya människor, skaffa en egen lägenhet och uppleva nya saker i en stad jag aldrig bott i innan! Jag kan knappt vänta tills jag får börja studera. Känns så härligt att se alla mina drömmar gå i uppfyllelse samtidigt!
Så ja, den här lilla tjejen kommer flytta ut snart! Håller på att kastas rakt ut i vuxenlivet, och jag har aldrig varit så taggad på något i hela resten av mitt liv!

No comments:

Post a Comment