Wednesday, May 18, 2016

Bokat!

Nu har  jag (med pappas hjälp) bokat resorna till och från Stockholm. Jag känner mig verkligen taggad inför att åka, och jag ser fram emot själva resan enormt mycket. I många fall har jag gillat själva resan mer än destinationen, och jag tror att det kommer att vara härligt att åka båt och tåg. Jag älskar att åka tåg, de få gånger jag har gjort det har det varit underbart. Jag älskar att få vara ifred samtidigt som omvärlden susar förbi utanför, och jag älskar att få vara för mig själv rent allmänt.
Det känns skönt att jag har fått biljetterna bokade, det har verkligen varit en enorm stressfaktor. Jag ser fram emot resan otroligt mycket, jag kan knappt vänta på att få komma iväg. Jag ser fram emot mötet, det ska bli spännande att få vara med på ett sådant.
Det ska också bli härligt att få bo på hotell i Stockholm, och jag ser fram emot den upplevelsen. Det ska bli så spännande att få träffa min speciella lilla person, jag är så nyfiken på vad som kommer hända. Jag ska också se till att ta så många promenader i Gamla stan som jag bara hinner med, utforska så mycket jag kan och ta så mycket bilder jag bara hinner. Jag ska också försöka hinna vlogga, och förhoppningsvis också blogga någon gång under resan, bara jag lyckas hitta tid till det. Jag vill ju inte lämna er utan någon uppdatering under de dygnen jag kommer att vara borta.

No comments:

Post a Comment