Sunday, May 1, 2016

Glada Vappen!

Hade en riktigt härlig kväll tillsammans med Christoffer, Edith, Alma och Sara. Kvällen spenderades hemma hos Sara, där vi bland annat fick se deras kattungar och lite mer inte-fullt-så-oskyldiga saker. Jag hade en väldigt trevlig kväll/natt. Vi saknade er som inte kunde delta, men ni får väl dyka upp nästa gång istället. Roligt var det i alla fall att fira vappen tillsammans med människor som man tycker så mycket om. Jag fick testa att dricka rom första gången, och det var fruktansvärt äckligt, precis som förväntat x)
Jag är väldigt glad över vädret idag, det är väldigt vackert. Jag ska försöka ta en promenad under dagen, någonstans emellan allt pluggande. Jag har äntligen fått tag på boken jag behövde, så det lär bli en hel del studerande från och med nu. Mina urvalsprov inleds den sextonde. På tal om studier, så har jag fått de preliminära resultaten i hälsokunskap och biologi också. Det gick helt okei. Jag ser dock fram emot att få prestera ännu bättre i urvalsproven i maj!

No comments:

Post a Comment