Sunday, May 8, 2016

Glad Morsdag!

Hemma hos oss firas inte morsdag så extremt mycket, men för min del kommer jag i alla fall att baka en cheesecake under förmiddagen, som senare kommer avnjutas på terrassen (om jag får som jag vill). Bestämde mig dock för att uppmärksamma morsdagen lite extra på bloggen också, så till alla er mödrar där ute som läser detta: glad morsdag! Och speciella morsdags hälsningar till min egen mamma förstås! Kortet här på sidan är till dig. Jag ska försöka göra mitt bästa för att utnyttja all min förträfflighet! Tack för att du finns, och hoppas din dag blir fantastisk!
Tänker också lite extra på min mormor idag, eftersom morsdag också spenderades hos henne. I år finns det inte längre någon mormor att fira mors dag med. Vi saknar dig, mommo <3

No comments:

Post a Comment