Sunday, June 26, 2016

Att fejka mental ohälsa för uppmärksamhet


   Hittade en video på Youtube idag, under en av mina många små resor på nätet, om människor som påstår att de har mentala problem eller sjukdomar för att få uppmärksamhet online och i vardagslivet. Jag blir så förbannad av att höra vad de har skrivit i artikeln, men jag skrattar tyst för mig själv varje gång tjejen i videon säger någonting. Ja, videon är i längsta laget, men den är definitivt värd att se!
   Tilläggas bör att jag tycker att artikeln är fullständigt korkad, och att jag verkligen inte håller med om någonting som pratas om i artikeln, men jag håller med Youtubern, Claudia Boleyn, helt och hållet! Om du har några minuter över idag, kolla gärna den här videon. Om ni råkar gilla den, och vill se mer av Claudia, kan ni klicka här för att komma till hennes kanal!

No comments:

Post a Comment