Tuesday, June 21, 2016

Rastlös

Har känt mig otroligt rastlös de senaste dagarna, och har knappt kunnat sitta still. I lördags blev det en massa rännande hit och dit med världens trevligaste människor, och på söndagen firade vi lillgrabben, som inte är så liten längre (han fyllde nämligen 12 år en vecka sedan).
Mitt i all rastlöshet och firande har mitt hår hunnit bli blått, till min egen stora förtjusning. Kommer antagligen hålla det blått ett tag, då jag trivs väldigt bra med färgen.
Jag håller på och planerar resan till Biskops Arnö i början av juli, och jag åker om två veckor. Jag tycker det ska bli otroligt spännande att få träffa alla inblandade författare, mentorer och ledarna för projektet. Mina flygbiljetter har blivit bokade av den svenska delen av projektets ledare, och jag kommer att åka 4 juli, jag kommer hem 12e. Jag är väldigt taggad inför att få träffa de andra, och jag ser verkligen fram emot det. Självklart ser jag också fram emot de andra dagarna, då jag kommer att vara i Göteborg tillsammans med Konrad, men är verkligen hype:ad över projektet!
Om bara några dagar, faktiskt strax innan jag åker till Biskops Arnö, får jag dessutom veta om och vart jag har kommit in på universitet. Väldigt spännande att också det datumet närmar sig med stormsteg, tycker det ska bli väldigt roligt att få veta hur det gick med min ansökan. Tur att jag är så passionerad gällande alla tre sakerna jag sökte in till, så jag inte blir besviken oberoende av vart jag kommer in!

No comments:

Post a Comment