Saturday, June 25, 2016

Midsommar



Nu är midsommarkvällen över. Det blev rätt sent igår kväll, vilket slutade med att jag sov till klockan tolv på dagen... Jag får nog ta det väldigt lugnt idag, för att ta igen mig lite. Roligt hade jag i alla fall, tack till alla närvarande. Ni gjorde det verkligen till en minnesvärd kväll!
Vi hade väldigt tur med vädret också. Så länge vi spenderade tid utomhus, var vädret bra, men när vi väl gått in, började det regna. Solnedgången på kvällen/natten var också väldigt vacker, tyvärr hade jag bara mobilkameran med mig, så bilderna av den blev inte direkt bra.
Idag är det mest skrivande som står på programmet, har en teckning jag vill göra klart och ett rum som behöver städas lite. Vädret verkar helt okei (det regnar i alla fall inte), och jag kommer nog vara ute en del också under dagen. Känner mig smått rastlös trots tröttheten, så det lär bli en hel del småminiatyr-promenader i trädgården under dagen, precis som vanligt. Jag ska också försöka läsa vidare i min bok, så det lär nog dyka upp en ny bokrecension på bloggen snart också.
Kramar från Österbotten!

No comments:

Post a Comment