Monday, July 4, 2016

Jag åker idag!

Idag åker jag. Jag är så taggad för att flyga, och tycker att det ska bli otroligt spännande. Jag har aldrig någonsin flugit förut, och jag är väldigt nervös för alla säkerhetsprocesser och sånt, eftersom jag reser ensam så har jag ingen familjemedlem eller vän som kan leda mig igenom processerna när det gäller att gå ombord. Men jag antar att det kommer att ordna sig, det kommer nog gå hur bra som helst. Det finns säker folk man kan fråga på flygplatsen när det gäller sånt.
När jag kommer till Arlanda, kommer jag att åka direkt för att träffa resten av författarna. Jag tycker det ska bli väldigt intressant att få träffa dem, och jag ser fram emot att få se vad den inkommande veckan har att erbjuda. Min text till projektet är i runda slängar halvfärdig, och förhoppningsvis kommer jag få ännu mer inspiration under den här veckan. Jag har också sett till att köpa batterier till kameran, så jag kan ta riktigt många bilder, men jag måste hitta batterierna, eftersom de försvunnit efter att jag köpte dem, och de aldrig kom så långt som till mitt rum...
Jag ser fram emot den här resan så väldigt mycket! Jag är verkligen supertaggad på att åka, och jag kommer förstås hålla er uppdaterade på allt som händer medan jag är borta, allt från flygresorna till vilka platser jag besöker!

No comments:

Post a Comment