Monday, July 18, 2016

Nu bär det av!

Idag sticker jag iväg till Sverige för tredje gången den här sommaren. Den här gången blir det båt från Vasa till Umeå, och sedan åker jag bil ner till Stockholmstrakten. Det ska bli riktigt spännande att få uppleva Sverige så också, nu när jag upplevt att resa omkring i norden både med flygplan, båt och bil. De enda fordonen som är kvar, är väl luftballong, cykel och motorcykel, men de lär nog få vänta ett tag.
Det blir som sagt Stockholmstrakten som besöks den här gången, och jag tycker det ska bli riktigt roligt. På mitt senaste, mycket korta besök till Stockholm, hann jag inte precis med mycket sightseeing, så det ska bli intressant att få se lite mer av vad den vackra, svenska huvudstaden har att erbjuda.
Den här gången kommer jag också att vara borta en vecka, så ni får förlåta mig om det blir lite tomt på bloggen de närmaste dagarna. Jag ska försöka hålla er uppdaterade så bra jag kan.
Kramar från Österbotten!

2 comments:

  1. Hej, har du hittat en lägenhet i åbo redan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nej, jag letar fortfarande... Och börjar dessutom känna av lite tidspress, eftersom jag borde flytta innan 1a augusti..

      Delete